SVETSKI DAN ROMA 8 APRIL

Dragan Ristic-Kal
dragi prijatelji,
danas sam bio u Novom sadu u skupstini Vojvodine na svecanosti povodom 8.aprila svetskog dana Roma.Odoh,videh i opet se uverih da smo tamo svi iz Srbije(Romi)ustvari stranci.Nisam znao da postoje vojvodjanski i srpski Romi u Srbiji!Mislio sam da postoje Romi iz Vojvodine i Romi iz Srbije ali romska politicka „oligarhija“ koja trenutno vlada Vojvodinom opet me je ubedila da su oni…
Jedno mišljenje na „SVETSKI DAN ROMA 8 APRIL

  1. Romski Medijski Servis
    Dragan Ristic-Kal
    dragi prijatelji,
    danas sam bio u Novom sadu u skupstini Vojvodine na svecanosti povodom 8.aprila svetskog dana Roma.Odoh,videh i opet se uverih da smo tamo svi iz Srbije(Romi)ustvari stranci.Nisam znao da postoje vojvodjanski i srpski Romi u Srbiji!Mislio sam da postoje Romi iz Vojvodine i Romi iz Srbije ali romska politicka „oligarhija“ koja trenutno vlada Vojvodinom opet me je ubedila da su oni…

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

